بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

حمایت تمام‌قد علیرضا نیکبخت از اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی

  • کد خبر: ۱۰۵۶۹۸
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
حمایت تمام‌قد علیرضا نیکبخت از اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی
ستاره سابق استقلال و پرسپولیس گفت: کی‌روش، مصر پرستاره را به جام جهانی نبرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیشکسوت مشهدی باشگاه استقلال دیروز درباره آخرین وضعیت این باشگاه صحبت کرد. علیرضا نیکبخت در گفتگو با خبرگزاری ایلنا قهرمانی استقلال را منوط به تلاش بازیکنان این تیم دانست و گفت با تلاش و همت می‌توانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. نیکبخت همچنین به وضعیت تیم ملی در جام جهانی هم اشاره کرد و مدعی شد شاگردان اسکوچیچ در گروه سختی قرار دارند.

هشیار نباشیم، تنبیه می‌شویم

او درباره شرایط لیگ برتر و نبرد قهرمانی میان استقلال و پرسپولیس در شش دیدار باقی‌مانده گفت: رقابت خیلی سخت است و دیدار‌های باقی‌مانده دیدار‌های مهمی هستند، ولی هنوز من عقیده دارم سرنوشت استقلال دست خودش است و بچه‌ها یک مقدار همت کنند و غیرت بگذارند و در دیدار‌های باقی‌مانده بتوانند نتایج خوبی مثل این ۲۴ هفته بگیرند و صدرنشینی را حفظ کنند. بازی‌های سختی در این شش هفته داریم که نمونه‌اش بازی با سپاهان و بازی با فولاد است که اگر بچه‌ها هشیار نباشند، ممکن است تنبیه شوند. در مجموع مسیر قهرمانی سخت است، ولی این تیم نشان داده است توانایی عبور از آن را دارد.

بازی با سپاهان قهرمانی را مشخص می‌کند

وی درباره نتایج نه‌چندان خوب استقلال در هفته‌های اخیر توضیح داد: به‌هر‌حال در مسیر پر‌تلاطم یک لیگ، تیم‌ها فراز و فرود دارند و هر‌تیمی در دنیا را هم نگاه کنید در طول یک فصل یک دوره به مشکلات این‌چنینی می‌خورد و قرار نیست هر سی بازی با پیروزی به پایان برسد، ولی مهم این است که فاصله در صدر جدول حفظ شود و این وقفه لیگ هم فرصت خوبی برای ریکاوری تیم است تا با قدرت بیشتر بتواند وارد ادامه مسابقات شود. اگر استقلال بتواند با دست پر از بازی با سپاهان خارج شود، تقریبا دیگر می‌شود گفت قهرمانی قطعی است.

مجیدی حرفی نزد که آن آقا به خودش گرفت

پیشکسوت استقلال درباره حواشی اخیر که بابت انتقاد مجیدی از یک کارشناس داوری ایجاد شده است گفت: من واقعا نمی‌فهمم چرا این مسائل ایجاد شده است. مجیدی اسمی از کسی نیاورد، ولی آن آقا قضیه را به خودش گرفت و واکنش نشان داد. من دوست ندارم وارد این مسائل شوم، ولی خب واقعا مجیدی از کسی اسم نیاورد.

بدترین قرعه سید ۴ را ما داریم

نیکبخت در پایان درباره گروه‌بندی ایران در جام جهانی توضیح داد: من عقیده ندارم که ما گروه آسانی داریم. شاید در مقایسه با سایر تیم‌های آسیایی شرایط بهتر باشد، ولی واقعا گروه آسانی نیست. هم انگلیس هم آمریکا تیم‌های خوبی هستند و سه تیمی که قرار است در پلی‌آف بازی کنند هم از اروپا می‌آیند و شاید بدترین قرعه سید‌چهار همین بود. در‌کل پتانسیل خوبی برای این مسابقات داریم و امیدوارم با یک برنامه‌ریزی درست به جام جهانی برویم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

اگر اسکوچیچ بد بود، چرا او را آوردید؟

وی درباره اینکه صحبت از جانشینی اسکوچیچ می‌شود، گفت: واقعا نمی‌فهمم این صحبت‌ها برای چیست؟ یک روز که فکر نمی‌کردیم حتی از مرحله پیش‌مقدماتی صعود کنیم و حذفمان در مرحله اول قطعی بود، اسکوچیچ را آوردیم و تیم صعود کرد و حالا با نتایج خیلی خوب بهترین صعودمان به جام جهانی را جشن گرفته‌ایم. یک بازی با کره را باختیم؛ همه حمله کردند. اگر اسکوچیچ بد بود، چرا او را آوردید و حالا که آمده و نتیجه گرفته است، چرا حمایت نمی‌شود؟ بعد الان کدام مربی بزرگ بیرون و بدون تیم است؟

بر فرض هم باشد، مگر در این چند‌ماه می‌تواند با شرایط فوتبال ایران آشنا شود؟ یک سال فقط طول می‌کشد تا مربی جدید بازیکنان را بشناسد، چه برسد به اینکه بخواهد تغییراتش را اعمال کند و بعدا هم قطعا نتایج را گردن نمی‌گیرد. الان مثلا نام آقای کی‌روش را می‌آورند. آقای کی‌روش تأثیر خوبی روی فوتبال ایران گذاشت، قبول، ولی ایشان امتحانش را پس داده است. ایشان مصر پرستاره را نتوانست به جام جهانی ببرد حالا می‌خواهد بیاید ایران چه‌کار کند؟

امیدوارم از تیم ملی حمایت بیشتری شود

پیشکسوت فوتبال درباره ارتباط دادن مسائل سیاسی به گروه‌بندی ایران توضیح داد: شوخی‌هایی را که در فضای مجازی با این گروه‌بندی می‌شود می‌خوانم و برایم جالب است. به نظر من نباید سیاست را در فوتبال دخالت داد، ولی خب این شرایطی است که وجود دارد و نمی‌شود آن را کتمان کرد. امیدوارم حالا که گروه‌بندی ما این‌طور شده است مسئولان کشوری و سیاسی و دولتمردان حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشند و این گروه‌بندی باعث گردد انگیزه و برنامه‌ریزی برای نتایج خوب قوی‌تر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->